Saturday, January 29, 2011

The versatile blogger award!

Halløjsa allesamen :D
Jeg ved, der ikke er mange, der følger/læser min blog, meneh jeg har altså modtaget denne 'pris' af Coco Camilla.
Jeg læste hendes blog igennem, også så jeg hendes om "The versatile blogger award'. Nederst havde hun skrevet fire bloggere, som hun havde givet prisen til - blev HELT overrasket, da jeg så mit navn! Woaaa!
Jeg vil meget gerne takke Coco Camilla, som har givet mig denne award! Jeg kender hende ikke eller noget, ved slet ikke hvad jeg skal sige .. I burde tjekke hendes blog ud, den er altså ret fed :D

Der er fire simple regler for denne award;
1. Tak personen, der gav dig awarden.
2. Del 7 ting om dig selv.
3. Send den videre til 10 andre blogger.
4. Lad de bloggere vide, at du har givet dem awarden.

7 ting om mig selv;
1. Jeg elsker at tage billeder og redigere dem! (www.flickr.com/photos/xYouna)
2. Jeg spiller bas og guitar, prøver også at lære mig klaver.
3. Min yndlings mad er mexicansk (burrito, taco, nachos..), mmh!
4. Hører meget metal musik (bands som; Arch Enemy, Meshuggah, Hamferð, Sic, Bring Me The Horizon etc.), men det sker dog også, at jeg hører andet (Muse, Mew, Mindless Self Indulgence, Papa Roach, Blink 182 etc.) ;)
5. Jeg bruger formspring (www.formspring.com/xYouna) - spørg mig endelig ;)
6. Min farfar er fra Spanien, dvs jeg er kvart spanioler.
7. 3. juli skal jeg på sprogrejse i Spanien i tre uger sammen med en masse andre unge i alderen 15-18 år fra hele verden :D


2 comments:

  1. hvor ville jeg også gerne på sprogkursus. Hvor fedt at du skal!
    sabine
    sabinesverden.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja, det bliver feeeedt :D
    ~der er stadig pladser ;)

    ReplyDelete