Sunday, November 28, 2010

STAMP ON THE GROUND;

JUMP JUMP JUMP.
Yessir, var til Italobrothers igår (y.
Tog bussen til Klaksvík i gåraftes, Victoria hentede mig på bussstationen. Vi gik hjem i sneen, kollllldt! Vi gjorde os klar i noget tid, også hentede Maria og hendes søster os. Det var vildt glat at køre, men vi kom frem efter lidt tid. Vi stod i kø i billetlugen i ca. en halv time. Snakkede med bl.a. Jónatan, Olaf, Halgir og nogle piger, som jeg ikke kender.
Vi gik ind og ud heletiden - indenfor var det for varmt, udenfor var det for koldt :b
Ved 2-tiden kom Bárður over. Han havde ingen billet og gad heller ikke bruge penge på det, så jeg stod bare udenfor med ham i gode to timer. Jeg kunne ikke være udenfor længere pga kulden, så blev nødt til at gå indenfor. Han tog på bar, der ligger lige overfor vejen. Vi mødtes igen efter at Italobrothers havde spillet deres 7 sange. Jeg mødte alle hans venner og hans lillesøster.
Ved 4-5 tiden ringede Victoria efter mig - nu var hendes far kommet for at hente os. Ææææv ):
Da vi kom hjem, faldt vi næsten i søvn lige med det samme. Blev vækket af Bárður, da han ringede kl 7 - han var til morgenfest. Han spurgte mig om jeg ikke kunne komme hjem til ham inden jeg skulle hjem til Thorshavn. Det kunne jeg godt, men da jeg ringede til ham, 20 minutter inden bussen kørte, var hans telefon løbet tør for batteri, så fik ikke fat på ham - ævæv ):
Tog bussen hjem halv to, og er lige kommet hjem :)
~awesome weekend<3

No comments:

Post a Comment